אודותיי

הסיפור שלי

נדב אלמוג – רק דברי תוכן

רק דברי תוכן!

זהו המוטו אתו יצאתי ב-2011 לדרך חדשה, עצמאית, אחרי שלוש וחצי שנים של עבודה מאומצת. יצאתי לדרך הזאת, כי הבנתי ש"התוכן הוא המלך" היא אחת האמירות הכי חסרות משמעות בעולם השיווק והפרסום ברשת. ראשית, לא התוכן ולא אנשי התוכן הם מלכים. לא כשלקוחות וספקי תוכן כאחד בוחרים בכמות ומחיר זול על פני איכות. שנית, האמירה שהתוכן הוא המלך נובעת מתעשייה המונעת על ידי מנועי חיפוש, ובה התוכן מתקיים בעיקר עבור עצמו, ללא כל מחשבה על המלכים והמלכות האמתיים – הגולשים. לקוחות הקצה.

מרוב מלים לא רואים את המסר

ברשת עמוסה לעייפה במידע ובגירויים המתחרים על תשומת לבם הגולשים, עליכם לבלוט מעל ההמון. עליכם למשוך את הגולשים שלכם בכנות, ולבנות אתם מערכת יחסים המבוססת על חשיבה לטווח הארוך, אמינות ותועלת הדדית. "עיוורון באנרים" ושלל תוכנות לחסימת פרסומות, משמען שהמודלים הישנים של הפרסום הולכים ודועכים. כיום כל מי שעוסק בתחום השיווק באינטרנט יודע כי רק תוכן איכותי, מעניין ורלוונטי, אשר מביא תועלת לגולשים, יכול להביא את התוצאות הרצויות. זאת הסיבה שבנוכחות המקוונת שלכם אתם רוצים רק דברי תוכן!

ה"אני מאמין" שלי

מילים הן כלי מופלא! התוכן הנכון יכול להדהים, להעשיר, לסקרן ולהניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה. אני מאמין שתוכן איכותי הוא העומד בבסיס התקשורת עם הגולשים, ואיכות זו אינה דבר מה שאפשר לזייף.

שלכם,

נדב אלמוג.